A A+ A++

Przez trzy dekady funkcjonowania Goodvalley zmieniły się uwarunkowania rynkowe, w których działa firma. Okres ogromnych przemian gospodarczych w latach dziewięćdziesiątych, wejście do Unii Europejskiej czy coraz bardziej rygorystyczne przepisy w zakresie środowiskowym – to przykłady jak zmieniał się krajobraz polityczny w tym czasie. Dodatkowo ważnym aspektem jest też coraz większa świadomość konsumentów w zakresie ochrony przyrody. Odpowiadając na zapotrzebowanie rynku, firma Goodvalley również rozwijała się wraz z upływem lat. Od 1994 roku liczba zakładów produkcyjnych Goodvalley zwiększyła się z 5 do 37 lokalizacji. W tym samym okresie wielkość sprzedaży Goodvalley wzrosła – z poziomu 4 do 603 mln rocznie. Mimo dynamicznego rozwoju to, co pozostało niezmienne to stosowanie przez Goodvalley innowacyjnych i odpowiedzialnych praktyk rolniczych.

„Dzięki solidnym fundamentom, opartym na duńskich i polskich tradycjach oraz nowoczesnemu podejściu do rolnictwa i hodowli, Goodvalley może wyróżnić się na polskim rynku pionierskimi rozwiązaniami. Zgodnie z ideą odpowiedzialnego zarządzania zasobami postanowiliśmy w 2005 roku wybudować nasze pierwsze biogazownie, które od momentu uruchomienia wypr … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAbp Szewczuk: władze Ukrainy chronią naród przed atakami propagandy rosyjskiej
Następny artykułWe wrześniu startuje wyzwanie CanSat 2024/2025