A A+ A++

FIA przetarg ogłosiła w lipcu, a termin składania ofert mija w najbliższy piątek. Zwycięzca ma być wyłoniony w drugiej połowie października.

Potencjalny dostawca zgłaszając się do przetargu musi zaprezentować po dwie mieszanki szutrowe i asfaltowe, oponę na śnieg z kolcami oraz zimową oponę na asfalt w opcji z i bez kolców.

Oferenci muszą wykazać, że ich produkty cechuje najwyższa odporność na przebicia, mogąc jednocześnie zapewnić możliwość wyboru różnych strategii związanych z ogumieniem – zawarto w ogłoszeniu.

Czytaj również:

Obecnie dostawcą opon do wszystkich głównych kategorii (samochody Rally1, WRC 2, WRC 3, Junior WRC) jest Pirelli. Umowa włoskiego producenta zaczęłą obowiązywać od sezonu 2020 i wygaśnie na koniec 2024 roku. Włosi są zainteresowani kontynuacją rajdowej współpracy i przystąpili do konkursu.

Według informacji Motorsport.com do przetargu na dostawę ogumienia w latach 2025-2027 dołączył Michelin. Francuska marka była partnerem WRC w latach 2011-2020. Jej przedstawiciel obecny był w miniony weekend na Rajdzie Akropolu.

Swoją ofertę prawdopodobnie zamierza złożyć również indyjski producent – MRF, który coraz mocniej zaznacza swoją pozycję na rynku, przede wszystkim w FIA ERC. W europejskim czempionacie konkurują ze sobą: Pirelli, Michelin, MRF oraz Hankook. Ta ostatnia marka ma wyłączność na dostawę ogumienia do ERC Junior.

Czytaj również:

Polecane video:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAwaria na basenie w Lublinie. Na razie się nie wykąpiemy. Nieczynny do odwołania
Następny artykułEwelina Bator przeżyła śmierć Żory Korolyova. Teraz opublikowała zdjęcie z tajemniczym mężczyzną