Od kilku dni klienci Banku Nowego mają problemy z zalogowaniem się na konta firmowe oraz prywatne.
4 lipca 2022 roku Bank Nowy dokonał zmiany systemów bankowości internetowej. Dotychczas klienci korzystali z systemu PBSbank24. Ten jednak został zastąpiony przez platformę nowyBank24. Bank musiał przeprowadzić migrację danych pomiędzy systemami. Miała się ona zakończyć właśnie 4 lipca, jednak nie wszystko poszło zgodnie z planem. Wielu klientów banku skarży się, że od kilku dni nie może dostać się na swoje konta firmowe oraz prywatne.
– Od 1 lipca miała nastąpić zmiana systemu. Zostaliśmy o tym poinformowani – mówi nam jeden z czytelników. – 6 lipca zaczęły się problemy, ponieważ najpierw nie mogliśmy się zalogować na konto, a kiedy ostatecznie się to udało, nie można było wykonać żadnej transakcji i nie było widać historii konta, co było najbardziej odczuwalne w firmie, ponieważ nie wiedzieliśmy, kto dokonał płatności, a kto nie.
Podobne problemy dotyczyły kont prywatnych. Próby kontaktu z bankiem poprzez infolinię są bezskuteczne.
– Próbowałem się dodzwonić na infolinię, jednak za pierwszym razem nie było sygnału. Natomiast kolejnym razem utknąłem w kolejce, która nie miała końca – dodaje czytelnik.
Poprosiliśmy Bank Nowy o komentarz w tej sprawie:
– Potwierdzamy fakt, że trwają prace związane z migracją systemów informatycznych. Zapewniamy, że środki wszystkich Klientów na ich rachunkach w Banku Nowym S.A. są absolutnie bezpieczne.
Przepraszamy za wszystkie utrudnienia towarzyszące wykonywanym pracom migracyjnym. Mogą występować przejściowo problemy w dostępnie do niektórych rachunków lub niektórych produktów przez bankowość elektroniczną. Obsługa Klientów w naszych placówkach jest realizowana w pełnym zakresie i przebiega prawidłowo.
Poniżej podajemy pełną listę działających bankomatów: https://www.banknowy.pl/o-banku/placowki-bankomaty.
Klienci mają możliwość bezpłatnego korzystania z wszystkich wymienionych urządzeń. Na stronie Banku – na bieżąco publikowane są aktualne komunikaty o zaawansowaniu prowadzonych prac. Klientom udostępniliśmy również specjalny formularz kontaktowy, przy pomocy które można zgłaszać problemy.
Jeszcze raz przepraszamy za występujące utrudnienia.
Pozostaje zatem cierpliwie czekać na rozwiązanie wszelkich problemów.
Autor: Marcin Polak
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS