A A+ A++

Od kilku dni klienci Banku Nowego mają problemy z zalogowaniem się na konta firmowe oraz prywatne.

4 lipca 2022 roku Bank Nowy dokonał zmiany systemów bankowości internetowej. Dotychczas klienci korzystali z systemu PBSbank24. Ten jednak został zastąpiony przez platformę nowyBank24. Bank musiał przeprowadzić migrację danych pomiędzy systemami. Miała się ona zakończyć właśnie 4 lipca, jednak nie wszystko poszło zgodnie z planem. Wielu klientów banku skarży się, że od kilku dni nie może dostać się na swoje konta firmowe oraz prywatne.

– Od 1 lipca miała nastąpić zmiana systemu. Zostaliśmy o tym poinformowani – mówi nam jeden z czytelników. – 6 lipca zaczęły się problemy, ponieważ najpierw nie mogliśmy się zalogować na konto, a kiedy ostatecznie się to udało, nie można było wykonać żadnej transakcji i nie było widać historii konta, co było najbardziej odczuwalne w firmie, ponieważ nie wiedzieliśmy, kto dokonał płatności, a kto nie.

Podobne problemy dotyczyły kont prywatnych. Próby kontaktu z bankiem poprzez infolinię są bezskuteczne.

– Próbowałem się dodzwonić na infolinię, jednak za pierwszym razem nie było sygnału. Natomiast kolejnym razem utknąłem w kolejce, która nie miała końca – dodaje czytelnik.

Poprosiliśmy Bank Nowy o komentarz w tej sprawie:

– Potwierdzamy fakt, że trwają prace związane z migracją systemów informatycznych. Zapewniamy, że środki wszystkich Klientów na ich rachunkach w Banku Nowym S.A. są absolutnie bezpieczne.

Przepraszamy za wszystkie utrudnienia towarzyszące wykonywanym pracom migracyjnym. Mogą występować przejściowo problemy w dostępnie do niektórych rachunków lub niektórych produktów przez bankowość elektroniczną. Obsługa Klientów w naszych placówkach jest realizowana w pełnym zakresie i przebiega prawidłowo.

Poniżej podajemy pełną listę działających bankomatów: https://www.banknowy.pl/o-banku/placowki-bankomaty.

Klienci mają możliwość bezpłatnego korzystania z wszystkich wymienionych urządzeń. Na stronie Banku – na bieżąco publikowane są aktualne komunikaty o zaawansowaniu prowadzonych prac. Klientom udostępniliśmy również specjalny formularz kontaktowy, przy pomocy które można zgłaszać problemy.

Jeszcze raz przepraszamy za występujące utrudnienia.

Pozostaje zatem cierpliwie czekać na rozwiązanie wszelkich problemów.

Autor: Marcin Polak

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNBA: Zapytał dziecka, czy woli Maxeya od Duranta. Zaskakująca reakcja
Następny artykuł„Bezpieczna Przystań”