A A+ A++

7 grudnia pojawił się problem z funkcjonowaniem aplikacji w Banku Millenium. Trudności zgłaszali użytkownicy, co zostało potwierdzone również przez pracowników placówki.

Problemy w Banku Millennium. Trudności z logowaniem się do aplikacji
fot. lucadp / / Shutterstock

Użytkownicy aplikacji zwrócili uwagę na problemy z jej funkcjonowaniem. Pojawiał się komunikat informujący o chwilowych trudnościach, jednak zdarzało się, że potem można było normalnie korzystać z aplikacji.

Problemy zostały zaobserwowane i zgłoszone również na stronie Downdetector.pl

Downdetector.pl

Po kontakcie z pracowniczką Banku Millenium otrzymaliśmy potwierdzenie występujących trudności. “Występują czasowe problemy z aplikacją, jednak nie dotyczą wszystkich klientów. Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej dostępności aplikacji”.

O postępach w naprawach będziemy informować na bieżąco.

Bankier.pl

PB

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPAGEN wzrusza na Święta – film reklamowy, który trzeba zobaczyć!
Następny artykułGmina Puck Odnowiła Szkołę Podstawową w Leśniewie- Inwestycja za 8,1 mln zł