A A+ A++

Problem z brakiem dźwięku dotyczy dwóch modeli – iPhone 12 i iPhone 12 Pro. Producent ogłosił właśnie akcję serwisową – niestety nie można sprawdzić po IMEI, czy urządzenie kwalifikuje się do naprawy.

Brak dźwięku w iPhone 12 – akcja serwisowa Apple

Powodem uruchomienia akcji serwisowej dwóch modeli iPhone’ów – 12 i 12 Pro jest głośnik do prowadzenia rozmów, który w niektórych sytuacjach przestaje działać. Apple deklaruje, że uszkodzone egzemplarze stanowią niewielki odsetek wszystkich wyprodukowanych z serii urządzeń.

Do akcji serwisowej kwalifikują się wyłącznie iPhone’y 12 i 12 Pro, które wyprodukowano w okresie pomiędzy październikiem 2020, a kwietniem 2021 roku.

W iPhone 12 mini i 12 Pro Max nie występuje problem z brakiem dźwięku z głośnika do rozmów, a zatem nie kwalifikują się do naprawy w ramach akcji serwisowej.

Apple w przypadku tej akcji serwisowej nie pozwala sprawdzić kwalifikacji urządzenia do naprawy poprzez wyszukanie IMEI. W związku z tym do serwisów powinny zgłaszać się osoby, u których problem rzeczywiście istnieje – prewencyjna wymiana głośnika nie jest możliwa. Szczegóły dotyczące naprawy są dostępne na oficjalnej stronie Apple.

Dajcie znać w komentarzach, czy kiedykolwiek mieliście okazję korzystać z akcji serwisowej dla swojego telefonu.

Źródło: 9to5mac.com

Przeczytaj także:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułVerstappen i Russell w pierwszym rzędzie
Następny artykułNa portalu Wyborczej- Matka Polka nie pojedzie z dziećmi na wakacje.