Problem z brakiem dźwięku dotyczy dwóch modeli – iPhone 12 i iPhone 12 Pro. Producent ogłosił właśnie akcję serwisową – niestety nie można sprawdzić po IMEI, czy urządzenie kwalifikuje się do naprawy.
Brak dźwięku w iPhone 12 – akcja serwisowa Apple
Powodem uruchomienia akcji serwisowej dwóch modeli iPhone’ów – 12 i 12 Pro jest głośnik do prowadzenia rozmów, który w niektórych sytuacjach przestaje działać. Apple deklaruje, że uszkodzone egzemplarze stanowią niewielki odsetek wszystkich wyprodukowanych z serii urządzeń.
Do akcji serwisowej kwalifikują się wyłącznie iPhone’y 12 i 12 Pro, które wyprodukowano w okresie pomiędzy październikiem 2020, a kwietniem 2021 roku.
W iPhone 12 mini i 12 Pro Max nie występuje problem z brakiem dźwięku z głośnika do rozmów, a zatem nie kwalifikują się do naprawy w ramach akcji serwisowej.
Apple w przypadku tej akcji serwisowej nie pozwala sprawdzić kwalifikacji urządzenia do naprawy poprzez wyszukanie IMEI. W związku z tym do serwisów powinny zgłaszać się osoby, u których problem rzeczywiście istnieje – prewencyjna wymiana głośnika nie jest możliwa. Szczegóły dotyczące naprawy są dostępne na oficjalnej stronie Apple.
Dajcie znać w komentarzach, czy kiedykolwiek mieliście okazję korzystać z akcji serwisowej dla swojego telefonu.
Źródło: 9to5mac.com
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS