autor: mikos
Niepokojące wieści w sprawie PS5 płyną do nas z kraju i ze świata. Wiele sklepów informuje klientów, że nie będzie w stanie zrealizować wszystkich zamówień przedpremierowych.
Część klientów może nie wytrzymać do 2021 i wybrać konkurencję. Źródło – screenrant.
Potwierdzają się niepokojące informacje o tym, że nie wszyscy, którzy złożyli zamówienie przedpremierowe, otrzymają swoje PS5 na czas. Polskie sklepy ewidentnie nie były odpowiednio przygotowane na taką liczbę chętnych, bowiem – jak możemy przeczytać na forum psxextreme, część sklepów, w tym Media Expert po prostu anuluje preordery PlayStation 5. Sytuacja zależy oczywiście od sprzedawcy, gdyż np. x-kom stosuje taktykę przesuwania terminu realizacji zamówienia, jednocześnie prosząc o uzbrojenie się w cierpliwość. Wydaje się więc, że rodzime sklepy przyjęły zdecydowanie więcej zamówień przedpremierowych, niż będą w stanie zrealizować.
Problem ten nie dotyczy tylko naszego kraju. W podobnym tonie o problemach z przedsprzedażą PS5 wypowiadał się już Amazon, a teraz nowe doniesienia płyną z brytyjskiego sklepu ShopTo. Przesłał on emaila do klientów, którzy kupili konsolę w preorderze, informując, że ze względu na nowe wytyczne Sony dotyczące przydziału PlayStation 5 na konkretne rynki, nie będzie w stanie wysłać sprzętu w dniu premiery każdemu chętnemu. W dalszej części wiadomości dotyczącej zamówień przedpremierowych ShopTo zaznacza, że Sony może poinformować sklep o dostarczeniu większej liczby konsol i wtedy będą one wysyłane zgodnie z kolejnością na liście zamówień.
Niepokojące wieści dochodzą także z Irlandii, gdzie tamtejszy oddział GameStop w wiadomościach wysłanych do klientów, którzy kupili PS5, informuje, że uzyskał oficjalne potwierdzenie od Sony, iż ci, którzy nie otrzymają konsoli w listopadzie, będą musieli poczekać do 2021 roku, gdyż dopiero wtedy ich zamówienia zostaną zrealizowane. W dalszej części maila poinformowano również, że złożone zamówienie przedpremierowe gwarantuje klientowi miejsce w kolejce oczekujących i daje pewność, że tak szybko, jak tylko nowa dostawa przybędzie do sklepu, jego PS5 zostanie do niego wysłane.
Wydaje się, że chaos związany z epidemią koronawirusa połączony z ogromnym popytem i brakiem dokładnych informacji o tym, kiedy będzie można kupić konsolę, spowodował poważne opóźnienia w dostawach. Na razie nie słychać żadnych doniesień, żeby Microsoft miał jakieś problemy z realizacją zamówień przedpremierowych, więc niewykluczone, że klienci, którzy nie dostaną na czas swoich PS5, przychylnie spojrzą na konsole giganta z Redmond.
- Sony – oficjalna strona
Ostatnia aktualizacja: 2020-10-02
Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS