Rok temu Oskar i Steez83 zaskoczyli fanów innowatorskim sposobem promocji płyty “WIDMO”, jakim była instalacja OUTPOST. Duet nie zamierza rezygnować z pomysłu, a raczej zrobić z niego pewną tradycję. TEST DRIV3 to kolejne wydarzenie tego typu, promujące nadchodzący album “Art Brut 2”. My już na nim byliśmy, dlatego z tej okazji mamy dla was małą relację.
“TEST DRIV3 to immersyjne doświadczenie ‘Art Brut 2’. To podróż do świata nowego albumu PRO8L3M, gdzie nostalgię za latami 90. przeżywamy w surowym wydaniu” – napisane było na ulotce, którą dostaliśmy przed wejściem na halę należącą do kompleksu Global Expo, leżącego w północnej części Warszawy. I trzeba przyznać, że oddanie klimatu lat 90 w swoim stylu, wyszło organizatorom bardzo dobrze. PRO8L3M postawił na minimalizm i symetrię. W dużej hali kolumny z ekranami wyświetlającymi nazwę zespołu przeplatały się z najntisowymi modelami Mercedesów i BMW, które na tablicach rejestracyjnych również miały logo duetu. Z boku również mogliśmy podziwiać białego Mercedesa pomalowanego w trzy czarne paski, którego wnętrze było wypchane butami klasycznego modelu Superstar (wydarzenie było współorganizowane przez adidas ORIGINALS).
Wraz z odsłuchem płyty, na ekranie oddalonym o około 30 metrów od strefy, gdzie mogli przebywać goście, mogliśmy podziwiać oprawę wizualną. Składała się z archiwalnych nagrań i zdjęć z lat 90, przeplatanych z tekstami piosenek. Wydarzeniom na ekranie wtórował pokaż świateł i laserów stroboskopowych.
Jeśli chodzi o wrażenia z odsłuchu samego “Art Brut 2” to oczekujcie ich od nas na dniach, a poniżej możecie zapoznać się z małą fotorelacją z tego wydarzenia.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS