A A+ A++

Jak poinformował w środowym komunikacie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, konsumenci skarżyli się, że zamówione np. z okazji Dnia Matki kwiaty i upominki w spółce Poczta Kwiatowa przychodziły z opóźnieniem lub wcale.

Przedsiębiorca nie może wyłączać swojej odpowiedzialności za niezrealizowanie lub nienależyte wykonanie usługi. Jako profesjonalista powinien się odpowiednio przygotować na takie święta jak Dzień Kobiet, Dzień Matki, Walentynki, Dzień Babci, Ojca czy Dziadka, kiedy jest większe zapotrzebowanie na doręczenia kwiatów czy upominków – powiedział, cytowany w komunikacie, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMorawiecki: O tym rozmawiałem w Davos
Następny artykułTraktorzysta wjechał do rowu. Był pijany