A A+ A++

Czy zdjęcie prezes Renaty Gruszczyńskiej na banerach podległej jej miejskiej spółki to początek kampanii prewyborczej – pytają czytelnicy. Ona sama zdecydowanie zaprzecza. – Każda spółka promuje swoją markę – mówi.

Telefonów w tej sprawie było w weekend do redakcji “Wyborczej” co najmniej kilka. Wszystkie w podobnym tonie: dzwoniący byli zaskoczeni lub oburzeni. Oceniali, że pojawienie się banerów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych, na których głównym elementem jest zdjęcie prezes Renaty Gruszczyńskiej, to “przesada” i “jakiś element przygotowań do kampanii wyborczej”. Nie brak było porównań do wicemarszałek Renaty Janik, której wielki baner wisi w centrum Kielc, Henryka Milcarza, który kiedyś z plakatów zachęcał do picia kranówki, oraz posłów PiS, którzy chętnie prezentowali się przy rozdzielaniu środków rządowych. – To wygląda jak promocja jej osoby, a nie spółki – skwitowała jedna z rozmówczyń.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł16-letnia dziewczynka potrącona przez ciężarówkę
Następny artykułZapraszamy na Sesję Rady Powiatu Chojnickiego