“Squid Game” efektownie odświeżył motyw zepsutych bogaczy, szukających nowej podniety w perwersyjnych rozrywkach. Koreańska elita zbiera 456 osób, które znalazły się w finansowych tarapatach, proponując im udział w turnieju, w którym można wygrać 45 mld wonów, czyli ok. 150 mln zł. Uczestnicy konkurują w zadaniach inspirowanych dziecięcymi zabawami. Przegrany jest zabijany na miejscu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Interes się kręci
Serial przyciągnął we wrześniu 2021 r. 140 mln użytkowników i pobił rekord “Bridgertonów”. Kontynuacja “Squid Game” stała się biznesową koniecznością. Najnowsze informacje w sprawie drugiej serii przekazali prezesi Netflixa na kwartalnym zebraniu akcjonariuszy.
Co ciekawe, przez pierwsze trzy miesiące 2024 r., platforma zdobyła dziewięć mln użytkowników i w sumie ma już prawie 270 mln subskrybentów. Jej przychód wyniósł 9,4 mld dol., a zysk operacyjny 2,6 mld dol.
Czas premier
Najważniejsza jednak informacja dla widzów ze spotkania udziałowców Netflixa dotyczyła tegorocznych premier. I tak drugi sezon “Nocnego agenta”, finałowy “Cobra Kai” oraz “Squid Game 2” zostaną udostępnione w drugim półroczu.
W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” pochylamy się nad “Mocnym tematem” Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na “Nową konstelację” i jedziemy do Włoch z “Ripleyem”. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS