Jakie były najważniejsze zmiany w prawie regulującym działania marketingowe i reklamę w 2020 roku? A czego możemy się spodziewać w 2021 roku? Pozostałe podsumowania roku 2020 przeczytasz tu >
Prawo na przełomie 2020/2021 podsumowują: Jowita Jankowska i Barbara Stefanowicz, Filipak Babicz, Natalia Polańska i Aneta Posytek, APLAW Artur Piechocki, r. pr. Michał Skrzywanek i Jędrzej Stępniowski, Dotlaw.
Jowita Jankowskaaplikant radcowski, Filipak BabiczBarbara Stefanowiczaplikant radcowski, Filipak Babicz
Najważniejsze zmiany w prawie z 2020 roku
O prawie własności intelektualnej (też tej w reklamie) będą decydować wyspecjalizowane sądy
Najważniejszą zmianą w prawie, wpływającą bezpośrednio na działania marketingowe i reklamę jest wprowadzenie obszernej nowelizacji kodeksu postępowania cywilnego, przewidującej utworzenie…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS