A A+ A++

Jakie były najważniejsze zmiany w prawie regulującym działania marketingowe i reklamę w 2020 roku? A czego możemy się spodziewać w 2021 roku? Pozostałe podsumowania roku 2020 przeczytasz tu >
Prawo na przełomie 2020/2021 podsumowują: Jowita Jankowska i Barbara Stefanowicz, Filipak Babicz, Natalia Polańska i Aneta Posytek, APLAW Artur Piechocki, r. pr. Michał Skrzywanek i Jędrzej Stępniowski, Dotlaw.

Jowita Jankowskaaplikant radcowski, Filipak BabiczBarbara Stefanowiczaplikant radcowski, Filipak Babicz
Najważniejsze zmiany w prawie z 2020 roku 
O prawie własności intelektualnej (też tej w reklamie) będą decydować wyspecjalizowane sądy
Najważniejszą zmianą w prawie, wpływającą bezpośrednio na działania marketingowe i reklamę jest wprowadzenie obszernej nowelizacji kodeksu postępowania cywilnego, przewidującej utworzenie…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZbigniew Grycan i jego żona także zaszczepili się przeciwko Covid-19
Następny artykułNowy skład Komisji Dyscyplinarnej Kurii Rzymskiej