Prawie pięć tysięcy młodych ludzi z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii wzięło udział w czwartkowym webinarze, który oficjalnie zainaugurował nową edycję programu #YouthEmpowered. Ta inicjatywa edukacyjna Coca-Cola HBC jest w tym roku w Polsce realizowana wspólnie z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości przy programie Moje finanse, pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej”.
– Doskonale rozumiemy wagę decyzji, jaką jest wybór ścieżki zawodowej i wyzwania związane z pierwszymi krokami na drodze do sukcesu. Chcemy wspierać w tym młodzież, dlatego dzielimy się naszymi kompetencjami- wyjaśnia Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie, który był jednym z prelegentów czwartkowego webinaru. Opowiedział uczestnikom o swoich doświadczeniach
w budowaniu swojej ścieżki kariery i zachęcał młodych ludzi, by zawodowych wyborów dokonywali nie dla innych, lecz dla siebie; by kierowali się sercem i własnymi pasjami – co pozwoli im wybrać najlepszą wersję samych siebie.
W programie YouthEmpowered, który Coca-Cola HBC prowadzi od 2017 roku z myślą o młodych ludziach wkraczających na rynek pracy, wzięło dotychczas udział ok. 400 tysięcy osób, w tym ponad 100 tysięcy młodych Polaków. Na tym nie koniec, bo w ramach #YouthEmpowered Coca-Cola HBC zamierza do 2025 roku wesprzeć milion młodych osób, które rozpoczynają swoją karierę zawodową. – To jeden z kluczowych programów społecznych, który realizujemy w ramach misji zrównoważonego rozwoju- podkreśla Jaak Mikkel.
W tegorocznej edycji #YouthEmpowered uczestniczący w nim uczniowie będą mieli okazję spotkać się z mentorami wyłonionymi z różnych działów Coca-Cola HBC – od produkcji, przez finanse, logistykę, prawo, po marketing i komunikację. Wraz z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości firma zaplanowała także wiele warsztatów i spotkań inspiracyjnych z zewnętrznymi ekspertami. Okazją do takich inspiracji … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS