A A+ A++

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów sklep Tesco w Inowrocławiu wprowadził możliwość robienia zakupów poprzez składanie zamówień drogą mailową. Klienci na wskazany adres mogą wysyłać wiadomość zawierającą listę produktów i gotowe już paczki z zakupami odebrać w Punkcie Obsługi Klienta sklepu.

Pandemia koronawirusa przyniosła wiele ograniczeń. Aby chronić swoje zdrowie i bezpieczeństwo należy ograniczyć do niezbędnego minimum wychodzenie z domów. Lokalne sklepy Tesco w reakcji na te utrudnienia proponują klientom szybkie i bezpieczne rozwiązanie, umożliwiając realizację zakupów drogą mailową.
Tesco przy ulicy Wojska Polskiego 16 w godzinach 8.00 do 19.00 przyjmuje zamówienia wysłane pocztą elektroniczną. Aby złożyć zamówienie, należy wykonać kilka prostych kroków:
• na wskazany adres przesłać dokładną listę zakupów wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego)
• ważne, aby wysyłana e-mailem lista zakupów zawierała jak najwięcej szczegółów dotyczących zamawianych produktów – ich nazwę, rodzaj, gramaturę i liczbę; nie tylko ułatwi to pracownikom sklepu przygotowanie zamówienia, ale przyspieszy także jego realizację.
• o zakupach gotowych do odbioru zostaniemy poinformowani telefonicznie
• produkty będzie można odebrać bez kolejki w Punkcie Obsługi Klienta w ciągu godziny od otrzymania informacji telefonicznej.
Szczegółowe informacje wraz z adresami mailowymi, pod którymi należy składać zamówienia i numerami telefonów do sklepów znajdują się na stronie: https://tesco.pl/pomagamy-z-zakupami/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOszustów nie powstrzymuje nawet pandemia
Następny artykuł“Chcielibyśmy, żeby część ograniczeń po świętach była zdejmowana”