To oznacza, że kolejnym krokiem, po przedstawieniu przez wykonawcę gwarancji należytego wykonania robót, będzie podpisanie umowy, które GDDKiA planuje jeszcze w listopadzie.
Droga będzie miała długość ok. 13,8 km, a inwestycja będzie realizowana w systemie “projektuj i buduj”.
W przetargu złożono w sumie osiem ofert. Najkorzystniejszą z nich przedstawił Strabag, który zaoferował zrealizowanie tego zadania za kwotę ponad 272 mln zł.
Obecnie S19 na odcinku między Sokołowem Małopolskim i Jasionką posiada trzypasową jezdnię w układzie 2+1, bez pasa rozdziału kierunków jazdy. Po rozbudowie, będzie posiadała dwie jezdnie po dwa pasy ruchu, pas awaryjny o szerokości 2,5 m oraz pobocza.
W ramach inwestycji powstaną nowe obiekty inżynierskie w tym: estakada o dł. 157,5 m w miejscowości Nienadówka, dwa wiadukty, trzynaście przejść dla zwierząt, przejazd gospodarczy i dwa przepusty. Będą też przejścia dla zwierząt, ekrany akustyczne i zbiorniki retencyjne.
Ponieważ w Nienadówce droga ekspresowa poprowadzona zostanie estakadą w odległości ok. 30 m od neogotyckiego kościoła parafialnego zdecydowano, że w rejonie kościoła nie będą stosowane walce wibracyjne.
W ramach inwestycji istniejący MOP Stobierna zostanie rozbudowany do kat. II, co oznacza to, że w przyszłości będzie mogła powstać tu stacja paliw i obiekty gastronomiczno-handlowe.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS