A A+ A++
Firma TOTALbet Zakłady Bukmacherskie została sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego Warta Poznań S.A. Podpisana w piątek umowa będzie obowiązywała co najmniej do końca sezonu 2020/21.

Logo nowego sponsora znajdzie się m.in. w najważniejszym miejscu na koszulkach piłkarzy „Zielonych”.
– Bardzo się cieszę z tej umowy i pozyskania sponsora strategicznego dla Warty Poznań. Przez ostatnie półtora roku wprowadziliśmy wiele zmian w klubie, ale brakowało nam sponsora, którego logo moglibyśmy prezentować w centralnym miejscu koszulek meczowych. Udało nam się pozyskać firmę TOTALbet i jesteśmy z tego powodu bardzo szczęśliwi – mówi Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A. – Używając języka z branży naszego sponsora: wierzę w to, że został dostrzeżony dobry kurs Warty Poznań, cieszymy się, że TOTALbet postawił na nas i mamy nadzieję, że szybko okaże się, iż był to dobry typ.

– Z tytułem sponsora strategicznego wiąże się duża odpowiedzialność, zwłaszcza gdy dotyczy to klubu z takimi tradycjami, jak Warta Poznań – komentuje Marcin Giera, wiceprezes zarządu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie. – Cieszymy się, że dołączamy do Zielonej Rodziny. Mam nadzieję na wspólny rozwój i że wkrótce razem zagramy w Ekstraklasie.

TOTALbet to stosunkowo młody gracz na rynku zakładów w Polsce. Firma została założona w 2017 roku. Chce wyróżniać się jakością usług, zgodną z zachodnimi standardami. W Poznaniu TOTALbet postawi na bezpośrednią relację z kibicami. Wkrótce fani Warty będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji, a także z najszerszej oferty zakładów na mecze swojej drużyny.

– Stawiamy na jakość, podobnie jak Warta Poznań – dodaje Adrian Furmańczyk, dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk. – Mam na myśli nie tylko jakość drużyny, ale także pracowników, z którymi nawiązaliśmy bardzo profesjonalny kontakt. Dzięki temu jestem pewny, że dobrze wykorzystamy wspólny czas, z korzyścią dla obu stron.

Front strojów, w których swoje mecze rozgrywa Warta Poznań, był wolny przez niemal cały ubiegły rok. W ostatnich meczach rundy jesiennej tego sezonu „Zieloni” występowali w koszulkach z kodem QR, symbolem akcji #WARTObudować. Umowa z firmą TOTALbet Zakłady Bukmacherskie to efekt tej właśnie kampanii.
– Cieszymy się, że biznes pozytywnie odpowiada na ofertę naszego klubu, czego zwieńczeniem jest zawarte właśnie porozumienie. Chcielibyśmy żeby był to sygnał dla rynku, że Warta Poznań to klub z bogatą historią, dużym potencjałem sportowym i ciekawymi projektami marketingowymi – podkreśla Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A.

Partnerem podczas rozmów Warty Poznań i firmy TOTALbet byli przedstawiciele portalu SponsoringSport.pl Jest to innowacyjna platforma, który łączy ze sobą świat sportu oraz biznesu, a także dostarcza najnowszych informacji z branży marketingu, sponsoringu sportowego oraz promocji poprzez sport.

Mat. pras., el

Daj znać innym
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDyplomowe propozycje na przyszłość. Wystawa startARCHITEKCI’19
Następny artykułLechia i Arka rozpoczną rundę wiosenną meczami przyjaźni