A A+ A++
“Prace konserwacyjne uwidoczniły brak stabilności systemu” – czytamy na stronie Zarządu Transportu Miejskiego. – “Trwa intensywna diagnoza oraz dodatkowe prace optymalizacyjne”. A kiedy awaria zostanie usunięta – nie wiadomo.

Jak poinformowała ZTM, “podczas prac konserwacyjnych Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej zostały uwidocznione problemy ze stabilnością funkcjonowania części sprzedażowej systemu. Obecnie trwają intensywne prace diagnostyczne w celu usunięcia usterki uniemożliwiającej poprawne funkcjonowanie PEKA. Pojawiła się także konieczność przeprowadzenia dodatkowych prac optymalizacyjnych, co jest zgodne z dobrymi praktykami dla tego typu rozbudowanych systemów informatyczno-sprzedażowych”.

W efekcie klienci nie mogą kupić biletów przez internet, przez portal www.peka.poznan.pl, a w czytnikach PEKA nie można aktywować biletów wcześniej kupionych przez internet, co stawia w trudnej sytuacji tych wszystkich klientów systemu, którzy doładowują karty głównie przez internet. Do czasu usunięcia awarii mają do wyboru Punkty Obsługi Klienta, Punkty Sprzedaży Biletów, biletomaty stacjonarne oraz telefony komórkowe, dzięki którym można kupować bilety czasowe.

“Trwają prace mające na celu pełne przywrócenie funkcjonalności systemu” – zapewnia ZTM.

Oceń artykuł
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLeski o “Supersam”: Jestem wdzięczny za dzieciństwo na podwórkach [PODCAST]
Następny artykułDominik Wojdalski walczył z białaczką. Młodemu bramkarzowi pomogła Armia Wojdala