Podróżni mieli wylecieć z Poznania do Londynu 10 września, ale wylecieli dopiero następnego dnia. Powodem była usterka samolotu. Okazało się, że nie można go zastąpić żadnym innym.
Pasażerowie zgodnie z planem mieli wylecieć o 16.40 do Londynu. Ale nie wylecieli, ponieważ, jak informuje Głos Wielkopolski, samolot linii Wizz Air, który miał ich tam zawieźć, miał awarię, a nie było żadnego innego samolotu, by go zastąpić. Pasażerowie musieli więc czekać, aż zostanie naprawiony samolot stacjonujący w Poznaniu, co z kolei oznaczało konieczność ściągnięcia mechaników z Warszawy i dodatkowe godziny oczekiwania na ich przybycie.
Ostatecznie pasażerowie polecą do Londynu dopiero 11 września o 19.30. Linie lotnicze Wizz Air informowały ich na bieżąco o sytuacji, podróżni mieli także zapewniony nocleg w hotelu przy lotnisku, dostali również vouchery. Teraz mogą albo polecieć dziś – albo złożyć wniosek o zwrot pieniędzy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS