AliExpress, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Kolejorza. Umowa między klubem a platformą potrwa do 30 czerwca 2021 roku, z możliwością przedłużenia. Dla AliExpress to pierwsze partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.
Tej jesieni Lech Poznań jako jedyny polski klub reprezentuje kraj w fazie grupowej europejskich pucharów – czwartkowym meczem z portugalską Benficą Lizbona rozpoczął rywalizację w Lidze Europy. Kolejorz, jak nazywany jest przez swoich kibiców, to aktualny wicemistrz Polski i silna, uznana marka na rynku krajowym i nie tylko. Poznaniacy najlepiej nad Wisłą szkolą młodzież, która zasila zespoły z czołowych lig europejskich, ale także stanowi solidny fundament w reprezentacji Polski. To nie wszystko, bo Lech jest również topowym klubem pod względem medialnym – jego mecze notują jedne z najlepszych oglądalności, a zainteresowanie mediów oraz fanów odzwierciedlają statystyki klubowych kanałów komunikacyjnych.
– AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha – mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań. – Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla.
Dla AliExpress, który przygotowuje się do bicia rekordu Światowego Festiwalu Zakupów 11 i 12 listopada, znanego również jako Dzień Singla, partnerstwo z poznańskim klubem to pierwszy krok w kierunku marketingu sportowego. Wybór Lecha i polskiego rynku jest kolejnym dowodem zaangażowania platformy na rzecz polskich klientów. Logo AliExpress będzie prezentowane na spodenkach zawodników pierwszego zespołu Lecha Poznań, a reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych.
Dodatkowo AliExpress przygotował dla kibiców Lecha specjalne kody rabatowe, dzięki którym 100 mln dostępnych na platformie produktów będzie mogło zostać zakupionych po jeszcze niższych cenach podczas wyprzedaży AliExpress w Dniu Singla. To będzie wyjątkowy prezent dla licznego grona osób, które trzymają kciuki za Kolejorza.
– Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie – podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach, odbędzie się 25 października przeciwko Cracovii. Strój sportowy z logotypem nowego partnera będzie również używany przez cały sezon podczas rozgrywek Ligi Europy, w których udział bierze Lech Poznań.
AliExpress – to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.
Lech Poznań, el
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS