A A+ A++

W połowie sierpnia na oficjalnym kanale Apple’a na YouTubie pojawiła się nowa reklama zatytułowana “The Relay”, czyli “sztafeta”. W spocie wykorzystano sceny nagrane w Polsce.

Nowy spot prezentuje sportowców z niepełnosprawnościami, którzy wykorzystują sprzęt firmy Apple – m.in. Apple Watcha, iPhone’a czy iPada – zarówno podczas treningów, jak i wykonywania codziennych czynności. 

W reklamie pojawiło się kilka obiektów sportowych z całego świata, a jeden z nich Polacy mają szansę rozpoznać “po jednej nutce”. 

Polski stadion w reklamie Apple’a

Mowa o Stadionie Miejskim Zawisza Bydgoszcz im. Zdzisława Krzyszkowiaka, którego obecność w spocie “The Relay” internauci wypatrzyli błyskawicznie. Charakterystyczną niebieską bieżnię można zobaczyć w kilku dłuższych ujęciach na początku i na końcu reklamy Apple’a, a także na youtube’owej miniaturce. 

Uruchom wideo

Dlaczego wynajęta przez Apple’a ekipa filmowa przybyła do Polski? Zarządca bydgoskiego stadionu – Krzysztof Struski – zdradził w rozmowie z Wyborczą, że wpływ na wybór obiektu miał charakterystyczny kolor bieżni oraz brak całościowego zadaszenia trybun. “Chodziło o to, żeby był klimat kameralnego miejsca, a nie molocha” – relacjonuje Struski. 

Część internautów wypatrzyła także pojedyncze ujęcia, które miały zostać nagrane w bydgoskim Myślęcinku oraz w Warszawie. W chwili publikacji tego artykułu reklama Apple’a “The Relay” została odtworzona na YouTubie niemal 6 milionów razy. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAlert IMGW: Burze w całym województwie. Alert drugiego stopnia
Następny artykułKulturalny chill w janowieckim parku