Zarząd fundacji, w obliczu ogromnego zainteresowania i potrzeb zgłaszających się instytucji, podjął decyzję o zwiększeniu puli dofinansowania z 60 do 72 tysięcy złotych. Dzięki temu, jury mogło przyznać dofinansowanie aż dziesięciu podmiotom, które w ramach kampanii społecznych na rzecz rodzicielstwa zastępczego zaprezentowały innowacyjne i kreatywne metody dotarcia do swoich grup docelowych, wykraczając poza standardowe narzędzia promocyjne. (zobacz pełne wyniki konkursu)
Komisja konkursowa stanęła przed nie lada wyzwaniem, oceniając różnorodne i interesujące projekty. Każdy wniosek był oceniany przez co najmniej trzy osoby, a minimalna liczba 22 punktów na 26 możliwych była wymagana do zakwalifikowania się do trzeciego etapu konkursu i uzyskania dofinansowania.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie będzie mogło zintensyfikować swoje działania w celu promowania wizerunku rodzicielstwa zastępczego i pozyskiwania nowych kandydatów na opiekunów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS