A A+ A++

Szanowni Państwo,
Od 1 stycznia 2020 roku nastąpiła zmiana przepisów związanych z nakładaniem kar za nieprzerejestrowanie, zbycie lub nabycie pojazdu, co spowodowało znaczne wydłużenie się czasu obsługi klienta.
W związku z tym Wydział Obsługi Mieszkańców zmuszony jest rozpoczynać obsługę ostatniego klienta:
• w poniedziałki i środy o godzinie 17:30 *
• we wtorki i czwartki o godzinie 15:30 *
• w piątki o godzinie 13:30 *
Zmiany te są konieczne, aby obsługa klienta, była dla Państwa satysfakcjonująca. Za wszystkie niedogodności serdecznie przepraszamy!
*W przypadku krótszych spraw obsługa będzie się odbywała bez numerków, do końca godzin pracy Starostwa.
Jeżeli mają Państwo pytania zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicja Siem. Śląskie: Pracownice banku uratowały oszczędności dwójki seniorów
Następny artykułPowiat Pruszków: Centrum organizacji pozarządowych Powiatu Pruszkowskiego zmieniło swoją siedzibę