A A+ A++

Starosta Ostrołęcki przypomina o obowiązku dokonania zgłoszenia przez fundacje i stowarzyszenia, czyli podmioty podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego, do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.

Termin dokonywania zgłoszeń beneficjantów rzeczywistych upływa w dniu 31 stycznia 2022 roku.

Więcej informacji w komunikacie Ministerstwa Finansów, do którego link zamieszczono poniżej:

Komunikat nr 39 dotyczący zgłaszania do CRBR informacji o beneficjentach rzeczywistych stowarzyszeń po 30 października 2021 r. – Ministerstwo Finansów – Portal Gov.pl (www.gov.pl)

Zgłoszenia do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych należy dokonać za pośrednictwem strony internetowej pod niżej podanym adresem:

https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/

Zgłoszenie jest bezpłatne. Pierwszego zgłoszenia należy dokonać w terminie 31 października 2021 r. – 31 stycznia 2022 r. Niezgłoszenie beneficjenta rzeczywistego do Rejestru zagrożone jest karą pieniężnądo 1 000 000 zł. Taką samą karą jest zagrożone zgłoszenie danych niezgodnych ze stanem faktycznym.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicja Zabrze: Dzielnicowi z zabrzańskiej trójki zatrzymali włamywacza
Następny artykułUM Suwałki: Informacja dla rodziców, których dzieci są objęte opieka żłobkową