A A+ A++

Od poniedziałku 25 maja urzędy zostały zobowiązane do wznowienia bezpośredniej obsługi klientów. Natomiast nasze Starostwo obsługuje ich już od kilku tygodni. – Właściwie nie mieliśmy przestoju w tym zakresie, nasi klienci byli cały czas obsługiwani, tylko na nieco mniejszą skalę. Oczywiście z pewnymi ograniczeniami co do liczby wpuszczanych osób i przy zachowaniu zasad związanych z dezynfekcją rąk, maseczkami czy zachowaniem odstępów – mówiła w Radio Doxa wicestarosta Leonarda Płoszaj.

– W wydziałach i jednostkach zlokalizowanych w budynkach, które dzielimy wspólnie z innymi samorządami przyjmujemy takie zasady obsługi Klienta jakie przyjęły te samorządy – dodaje wicestarosta. – Tak jest na przykład z Wydziałem Geodezji i Kartografii oraz Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, które mają siedzibę w budynku dzielonym z Urzędem Miasta Opole,  przy Pl. Wolności – dodaje wicestarosta.

Informacja o szczegółowych zasadach obsługi Klientów są dostępne na stronie internetowej powiatu i w wersji papierowej na drzwiach wejściowych do budynków Starostwa. 

Oto link do informacji o zasadach obsługi Klienta w Radio Doxa, w której wypowiada się wicestarosta Leonarda Płoszaj i Maria Misztal z Wydziału Komunikacji.  

http://doxa.fm/audycja/obsluga-klientow-w-starostwie-powiatowym-w-opolu/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMOK Piotrków Trybunalski: FESTIWAL "PIĘKNY DZIEŃ MAMY…" ROZSTRZYGNIĘTY
Następny artykułBiblioteka Jaworzno: XIX Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom