Od poniedziałku 25 maja urzędy zostały zobowiązane do wznowienia bezpośredniej obsługi klientów. Natomiast nasze Starostwo obsługuje ich już od kilku tygodni. – Właściwie nie mieliśmy przestoju w tym zakresie, nasi klienci byli cały czas obsługiwani, tylko na nieco mniejszą skalę. Oczywiście z pewnymi ograniczeniami co do liczby wpuszczanych osób i przy zachowaniu zasad związanych z dezynfekcją rąk, maseczkami czy zachowaniem odstępów – mówiła w Radio Doxa wicestarosta Leonarda Płoszaj.
– W wydziałach i jednostkach zlokalizowanych w budynkach, które dzielimy wspólnie z innymi samorządami przyjmujemy takie zasady obsługi Klienta jakie przyjęły te samorządy – dodaje wicestarosta. – Tak jest na przykład z Wydziałem Geodezji i Kartografii oraz Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, które mają siedzibę w budynku dzielonym z Urzędem Miasta Opole, przy Pl. Wolności – dodaje wicestarosta.
Informacja o szczegółowych zasadach obsługi Klientów są dostępne na stronie internetowej powiatu i w wersji papierowej na drzwiach wejściowych do budynków Starostwa.
Oto link do informacji o zasadach obsługi Klienta w Radio Doxa, w której wypowiada się wicestarosta Leonarda Płoszaj i Maria Misztal z Wydziału Komunikacji.
http://doxa.fm/audycja/obsluga-klientow-w-starostwie-powiatowym-w-opolu/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS