Awaria dotyczyć ma wyłącznie kont firmowych dużych korporacji.
Choć początkowo w doniesieniach medialnych pojawiały się informacje o możliwym ataku hakerskim, PKO BP temu zaprzecza – bank wskazuje raczej na problemy techniczne. “W wyniku błędu technicznego doszło do niewłaściwego zaksięgowania prowizji na rachunkach części klientów korporacyjnych” – poinformowała w rozmowie z tvn24.pl przedstawicielka PKO BP.
Tuż po 11.00 bank przesłał też komunikat w sprawie awarii. „Informujemy, że w wyniku błędu technicznego doszło do niewłaściwego zaksięgowania prowizji na rachunkach części klientów korporacyjnych. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i automatycznym skorygowaniem błędu. Za utrudnienia przepraszamy”. Bank ma poinformować klientów gdy tylko upora się z awarią.
Do kiedy potrwa awaria w banku PKO BP?
Onet podaje, że bank zapewnił, iż pracuje nad rozwiązaniem problemu. „Optymistyczne prognozy sugerują, że awaria może zostać usunięta jeszcze przed południem. Do tego momentu dokonywanie transakcji jest niemożliwe” – czytamy.
Informacje ze strony Downdetector – serwisu gromadząc … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS