A A+ A++

Ignorujcie takie wiadomości, nigdy nie klikajcie w podane linki – apeluje do swoich klientów bank PKO BP. Oszuści po raz kolejny chcą uzyskać dostęp do rachunków klientów; tym razem przekonują, że potrzebna jest aktywacja nowego hasła.

Wiadomość, na którą klientów uczula bank, brzmi następująco (pisownia oryginalna):

Niedawno zmieniłeś swoje hasło. Musimy potwierdzić Twoją nową aktualizację w ciągu 24 godzin, aby uniknąć zamknięcia konta.

Jeśli nie dokonałeś tej zmiany, potwierdź swoją tożsamość”.

Pod tekstem znajduje się odnośnik do linku. Kliknięcie w niego może spowodować, że oszuści otrzymają dostęp do rachunku klienta.

Tego rodzaju wiadomości – sformułowane w różny sposób, ale zawsze sprowadzające się do prośby o kliknięcie w link – oszuści rozsyłają do klientów różnych banków. Niestety, niezależnie od tego, ile razy instytucje finansowe by nie apelowały o ostrożność, to nadal są ludzie, którzy bezrefleksyjnie spełniają prośby oszustów.

Emerytury w żółtych strefach. Pieniądze już nie od listonosza?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRemont Widawskiej. Widać koniec robót
Następny artykułKoszykarski Śląsk z coraz większym problemem. Kolejni zakażeni w zespole WKS-u