Twórcy remasterującego The Elder Scrolls 3 moda Morrowing Rebirth, wypuścili wersję 6.0, która tradycyjnie przynosi wiele nowości i zmian.
Ukazała się wyczekiwana wersja 6.0 moda Morrowind Rebirth, czyli jednej z najważniejszych modyfikacji do trzeciej odsłony popularnego cyklu RPG-ów studia Bethesda. Projekt rozwijany jest od 11 lat i stanowi dzisiaj pozycję obowiązkową dla osób chcących powrócić do świata tej klasyki.
- Morrowind Rebirth na naszym FTP
- Morrowind Rebirth – strona oficjalna moda
- Profil PayPal autorów – dla osób, które chcą wesprzeć twórców finansowo
Morrowind Rebirth – co nowego w wersji 6.0
Wydanie 6.0 jak zwykle przynosi masę nowości.
- Poprawiono AI wielu NPC-ów, głównie pod kątem ograniczeniach działań, w wyniku których te postacie szkodziły same sobie (np. poprzez kradzieże).
- Cześć lokacji miejskich zyskała dodatkową roślinność.
- Wiele niedostępnych wcześniej domów zostało otwartych i wyposażonych w szczegółowe wnętrza.
- W świecie gry łatwiej znaleźć wiele surowców i przedmiotów. Dotyczy to także zestawów do biwakowania, których teraz nie ma już ograniczonej liczby w całej grze.
- Zaimplementowano nowe bronie, oręż i zbroje magiczne, artefakty i stroje.
- Dodano także kilka nowych zaklęć.
- Wiele tekstur i modeli podmieniono na nowe.
- Tradycyjnie nie zabrakło także poprawek błędów, zarówno tych w samym modzie, jak i istniejących w podstawowej wersji Morrowinda, jak np. niedoróbek w dialogach czy błędnym doborze obiektów w niektórych wnętrzach.
Przypomnijmy, że Morrowind Rebirth ma za zadanie ogólne ulepszenie i rozbudowanie gry. Projekt podrasowuje grafikę, wprowadza masę nowych elementów oraz poprawia balans rozgrywki i mechanikę. Ponadto cała mapa świata została przerobiona, zyskując nowe obiekty i postacie, dzięki czemu kraina wydaje się bardziej realistyczna.
Rezultat jest wyśmienity. Morrowind Rebirth to w praktyce nieoficjalny remaster, który podciąga The Elder Scrolls III bliżej do współczesnych standardów bez utraty tego, co czyniło tę grę tak wyjątkową.
Na koniec warto dodać, że do zabawy z modem będziecie potrzebowali gry wraz ze wszystkim dodatkami. Ponadto wymagane jest posiadanie projektu Morrowind Code Patch, chyba że korzystacie z OpenMW.
- Kultowy RPG, który przetarł szlaki Skyrimowi (publicystyka)
- The Elder Scrolls III: Morrowind – recenzja gry
- The Elder Scrolls III: Morrowind – poradnik do gry
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS