A A+ A++

Główną osią prac badawczych realizowanych w projekcie jest stworzenie prototypu narzędzia umożliwiającego dynamiczne, zoptymalizowane planowanie alokacji dostępnych zasobów łączności satelitarnej. Dodatkowo, opracowany zostanie zintegrowany moduł pozwalający na zbalansowanie obciążenia ruchu sieciowego. Narzędzia te będą wspomagały prace istniejących już systemów satelitarnych.

W skład konsorcjum projektu GEXTRECS wchodzą: GMV (Hiszpania) – lider projektu, GMV (Polska), Hisdesat (Hiszpania), TTCOMM (Polska), ISAR (Niemcy), IXAT (Niemcy), CSIC (Hiszpania), Resolvo (Włochy) i POLSA (Polska).

strzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W ramach współpracy z Polską Agencją Kosmiczną agencja brandingowa Brandglow zrealizowała kompleksową identyfikację wizualną projektu GEXTRECS, w szczególności:

  • nowe logo GEXTRECS
  • system identyfikacji wizualnej projektu GEXTRECS
  • klucz wizualny GEXTRECS
  • projekty druków firmowych oraz prezentacji
  • projekty materiałów promocyjnych, głównie dla kanałów cyfrowych
  • brand book

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAleksandra Szpek wraca do WiK-u. Znamy skład komisji stałych w Radzie Żnina (wideo + zdjęcia)
Następny artykułОдин человек погиб из-за сильной турбулентности во время рейса из Лондона в Сингапур