A A+ A++

Wszystko można sobie wyobrazić, ale nie elektryfikację dziewięćset jedenastki. Róbcie sobie, co chcecie, z Macanem czy nawet z Boxterem i Caymanem, chociaż i tak szkoda, że te modele będą lub już są dostępne tylko z napędem elektrycznym, ale wara od kultowego Porsche 911! To miał być ostatni Mohikanin, motoryzacyjne sanktuarium, ostatni model, do którego dotrze elektryfikacja, tymczasem już teraz GTS w nowej odsłonie można będzie kupić wyłącznie z napędem hybrydowym. I trafiło to akurat na model GTS, bo tylko do tej wersji trafi hybryda.  Model, który do tej pory był optymalnym wyborem dla kogoś, kto chciał mieć fajną wersję 911, z mieszanką auta na co dzień i dla przyjemności z jazdy. Takie dziesięć na dziesięć.

Porsche 911 GTS t-hybrid w wersji Targa

Albert Warner

Podwójnie zły i w bojowym nastroju pojawiłem się na pierwszych jazdach nowym 911. Modernizację przeszły wszystkie wersje, ale my bliżej przyjrzymy się wyłącznie jednemu – 911 GTS t-hybrid. Przyznacie, że brzmi to fatalnie. Hybryda w 911?! Świat się kończy… No to sprawdzamy czy ta dziewięćset jedenastka to dalej P jak Porsche czy raczej P jak Prius?

Porsche 911 GTS t-hybrid w wersji Targa

Porsche 911 GTS t-hybrid w wersji Targa

Albert Warner

Minęło sześć lat, odkąd powitaliśmy Porsche 911 generacji 992. Szybko zleciało, prawda? Klasyczne kształty starzeją się powoli, dlatego pod względem stylistyki legendarnemu modelowi nie można nic zarzucić. I dlatego lifting nie zmienił zbyt wiele, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny 911. z oznaczeniem fabrycznym 992.2, bo tak określany jest najnowszy model. Ma lekko zmienio … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKraków Airport informuje o awarii systemu
Następny artykułHubertus w Bogusławicach za nami FILM