Jak każdy nowożytny RS, również 718 Spyder RS jest dostępny wyłącznie z dwusprzęgłową skrzynią biegów (PDK). Oprócz mocniejszego silnika, do poprawy osiągów przyczynia się również mniejsza masa nowego modelu: ważący 1410 kilogramów Spyder RS jest o 40 kg lżejszy od 718 Spyder i o 5 kg lżejszy od 718 Cayman GT4 RS. Przód jest prawie identyczny jak przód 718 Cayman GT4 RS. Standardowa przednia maska jest wykonana z CFRP i ma szeroki wylot powietrza nad zderzakiem. Dwa kanały NACA poprawiają chłodzenie hamulców, a listwy boczne na zewnętrznych końcach zderzaka zwiększają siłę docisku. Przedni spojler jest nieco krótszy niż w 718 Cayman GT4 RS, co w połączeniu z dużym tylnym spojlerem zapewnia większą siłę docisku.
Porsche 718 Spyder RS
Jak w każdym Spyderze również tu dach składany jest ręcznie, który waży 18,3 kg, a to o 7,6 kg mniej niż w 718 Spyder io 16,5 kg mniej niż w 718 Boxster. Kierowcy, którzy chcą zrzucić dodatkowe osiem kilogramów z masy pojazdu, mogą całkowicie zdemontować i zostawić dach w domu. Podwozie 718 Spyder RS wykorzystuje komponenty z 718 Cayman GT4 RS i 718 Spyder i zostało zaprojektowane z myślą o jeździe po zakrętach. Jest standardowo wyposażone w Porsche Active Suspension Management (PASM) ze sportowym tuningiem i zostało obniżone o 30 mm. Wyposażone jest również w Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechanicznym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, łożyskami zawieszenia z przegubami kulowymi i 20-calowymi kutymi aluminiowymi kołami.
Porsche 718 Spyder RS
Wnętrze zostało zredukowane do niezbędnych elementów funkcjonalnych i ergonomicznych. Kierownica RS jest pokryta materiałem Rac … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Niesamowity samochód, jest takich więcej w salonie porsche centrum sopot i mam tu na myśli także używane samochody z gwarancją które można tam kupić