A A+ A++

Trwają prace nad określeniem zasad ustawiania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w Płocku. Wypracowane rozwiązania będą dotyczyły także ich wielkości, sposób wykonania czy materiałów, które mogą być użyte do ich produkcji. Można zapoznać się z projektem uchwały i zgłosić swoje uwagi.

Dokumenty są dostępne do wglądu do 14 lutego br. Można je przeglądać w Biurze Obsługi Klienta na stanowisku nr 5 albo na stronach miasta – w tym albo w tym miejscu. Szczegółowych informacji o przyjętych w projekcie uchwały ustaleniach udzielają pracownicy urzędu miasta pod numerem telefonu 24 367 17 68 oraz 24 367 14 53.

Czas na zgłoszenie uwag wszyscy zainteresowani mają do 28 lutego br. Można to zrobić:

  • na piśmie – wysyłając list na adres Urząd Miasta Płocka, Referat Rewitalizacji i Estetyzacji Miasta, pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock albo składając go bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta UMP
  • elektronicznie – na adres [email protected] lub za pośrednictwem skrzynki ePUAP
  • ustnie do protokołu w ratuszu w pokoju C 322.

Każde zgłoszenie musi być podpisane imieniem i nazwiskiem lub nazwą podmiotu zgłaszającego, wraz z podaniem jego adresu zamieszkania lub siedziby. Uwagi wniesione po terminie nie będą rozpatrzone.

Częścią prac nad nową uchwałą krajobrazową jest publiczna dyskusja o zaproponowanych zasadach. Spotkanie odbędzie się 6 lutego 2020 roku o 17:00 w auli urzędu miasta (pl. Stary Rynek 1). Zachęcamy do udziału w nim.

Do pobrania:

mk

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHamilton zostaje w Mercedesie?
Następny artykułHuawei będzie używał map TomTom