A A+ A++

Tiktokerka Weronika Jaguś w jednym z filmików na swoim koncie przeprowadziła test różów do policzków w sztyfcie, czyli “sticku”, który bardzo chcieli zobaczyć jej obserwatorzy. Dziewczyna porównała róż z wyższej półki marki Pixi za 109 zł z różem popularnej marki drogeryjnej Eveline, który kosztował jedynie 2,99 zł. Cena drugiego produktu wynikała z przeceny, jednak na stronie internetowej Eveline w regularnej sprzedaży kosztuje niewiele więcej, bo tylko 6,90 zł. Tiktokerka postanowiła sprawdzić, czy coś jeszcze oprócz ceny różni te dwa produkty i czy warto zdecydować się na ten droższy. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWZROSNĄ PODATKI OD NIERUCHOMOŚCI
Następny artykułSystem kaucyjny nie może być oderwany od polskiej specyfiki