A A+ A++

Plan koncernu Stellantis zakładał, że w modelach Citroena, Fiata, Peugeota i Opla wycofane z oferty zostaną silniki spalinowe w segmencie samochodów dostawczych. Póki co kompaktowe furgonetki były na polskim rynku nadal dostępne jako pojazdy użytkowe z silnikami spalinowymi, ale główny nacisk sprzedaży był na wersje elektryczne. Jednak np. w Niemczech ciśnienie na elektromobilność było tak duże, że Stellantis wycofał w ogóle klasyczne wersje spalinowe. Teraz wiadomo, że ten plan się nie powiódł. Po zakończeniu dopłat do samochodów elektrycznych w Niemczech chęć klientów do przesiadki na takie elektryki spadła niemal do zera.

Fiat e-Doblo

mat. prasowe

Czytaj więcej

Fiat Doblo

Porażka elektromobilności i powrót silników spalinowych

Stellantis wraca teraz do diesla i silników spalinowych. Na pierwszy ogień idą Peugeot Rifter i Citroen Berlingo, wkrótce dołączy również Fiat Doblo. Opel zrobi ten krok, ale prawdopodobnie w przypadku Combo Life z opóźnieniem. Te wszystkie modele są technicznie identyczne, więc od tej stronie nic nie stoi na przeszkodzie. I tak już za niedługo na liście modeli w Niemczech i w krajach, w których oferowano wyłączni … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejna nowa karetka dla oświęcimskiego szpitala – FILM, FOTO
Następny artykuł120 mln zł wsparcia dla Kół Gospodyń Wiejskich w 2024 roku