Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio ruszyły ze wspólną akcją pod hasłem #KochamNieOdwiedzam, w ramach której zachęcają swoich słuchaczy do pozostawania w domach podczas Wielkanocy w związku z pandemią koronawirusa.
Tegoroczne święta wielkanocne niewątpliwie będą znacznie różniły się od tych, które znaliśmy do tej pory. Jest to oczywiście spowodowane pandemią koronawirusa, która wymusza na nas pozostawanie w swoich domach, a co za tym idzie – nie odwiedzanie bliskich, by spotkać się przy świątecznym stole.
W związku ze zbliżającą się Wielkanocą popularne rozgłośnie radiowe postanowiły zrealizować akcję, za pomocą której chcą zwrócić uwagę społeczeństwa na to, jak ważne jest nie bagatelizowanie zasad kwarantanny domowej, aby nie narazić siebie, ani naszych bliskich na zarażenie wirusem.
W ramach inicjatywy #KochamNieOdwiedzam Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio przygotowały różne ciekawe opcje, aby słuchacze mogli skontaktować się ze swoimi bliskimi w nietypowy sposób, pozostając w domu.
Radio Złote Przeboje umożliwia na przykład zadedykowanie drugiej osobie optymistycznej piosenki, Radio Pogoda łączy na antenie bliskich, którzy nie mogą spotkać się przy rodzinnym stole w Wielkanoc, natomiast Rock Radio odczytuje podczas specjalnej audycji pozdrowienia dla innych słuchaczy.
PS
Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.
PS2
Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS