A A+ A++

Jak wynika z badania Nielsen Audience Measurement przeprowadzonego dla portalu Wirtualne Media, “Koło fortuny” zostawia konkurencję daleko w tyle. Premierowe odcinki oglądało średnio 1,22 mln widzów. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 5 grudnia, śledziło go ok. 2,17 mln odób.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGórnik z Radlina zwycięzcą Biegu Częstochowskiego (zdjęcia)
Następny artykułNiemiecke armatohaubice PzH2000 już w czerwcu na wojnie w Ukrainie