Zbliża się termin naboru do przedszkoli, które podlegają pabianickiemu magistratowi. Urzędnicy ustalili, jak będzie przebiegał.
Wzorem ubiegłych lat rodzice dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym muszą złożyć odpowiednie deklaracje, jeśli chcą, by ich pociechy miały je nadal zagwarantowane. Czas na to został wyznaczony od 3 do 14 lutego.
Dziesięć dni później rozpocznie się właściwa rekrutacja, która potrwa do 13 marca.
– Liczba wolnych miejsc będzie znana na początku, czyli 24 lutego. Szacujemy, że wyniesie 500 – 550 – wyjaśnia Aneta Klimek, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego.
Dalszy harmonogram naboru przedstawia się następująco:
- 24 marca – wywieszenie listy dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
- od 24 do 26 marca – potwierdzanie wybranego przedszkola przez rodziców (w pisemnym oświadczeniu)
- 6 kwietnia – wywieszenie listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych
- od 14 do 17 kwietnia – wskazanie rodzicom innego przedszkola
We wniosku o przyjęcie do przedszkola można wpisać trzy placówki (w kolejności wyboru), ale sam wniosek wystarczy złożyć raz, w jednej.
– Apelujemy do rodziców, aby nie wskazywali więcej przedszkoli, dla „zwiększenia szansy”, gdyż i tak będą rozpatrywane trzy oraz aby potwierdzili we wskazanym terminie to wybrane i nie blokowali miejsc w pozostałych – podkreśla rzecznik.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS