A A+ A++

Jeśli przedsiębiorstwo (dystrybutor lub sprzedawca), któremu zalegamy z płatnościami, powiadomiło nas na piśmie o zamiarze wstrzymania dostaw, możemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania tego powiadomienia złożyć reklamację dotyczącą dostarczania paliw gazowych lub energii. Jeśli się na to zdecydujemy, przedsiębiorstwo ma 14 dni od momentu jej złożenia na rozpatrzenie i do tego czasu nie wstrzymuje dostarczania gazu lub energii. Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w tym terminie, uważa się, że została uwzględniona.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFIFA 23: Pomiędzy najlepszą odsłoną serii a katastrofą
Następny artykułStopy procentowe nie poszły w górę. Ekonomistka: NBP jest między młotem a kowadłem