A A+ A++

Klienci banku dostali trzy wiadomości. Jedna miała w tytuł “mBank Pozdrawia”, a dwie pozostałe “wiadomość testowa push”.

Wystąpiły też problemy z logowaniem do aplikacji.

“Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji, prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center” – czytamy w komunikacie mBanku zamieszczonym na Facebooku.

Jak mówi w rozmowie z money.pl rzecznik prasowy mBanku Piotr Rutkowski, to nie awaria, a pomyłka.

– Nic się nie zepsuło, po prostu wiadomości testowe omyłkowo zostały rozesłane do klientów. Gdy klienci, którzy dostali te wiadomości zaczęli się logować, aplikacja się przeciążyła, bo ruch nagle stał się bardzo duży. Na szczęście sytuacja już wraca do normy – mówi Rutkowski i radzi, by wiadomości po prostu zignorować.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOcalmy kościół na szczycie Ślęży
Następny artykułPracownicy oraz piłkarze TSP po badaniach na koronawirusa