A A+ A++

Samodzielne realizowanie działań marketingowych w wyszukiwarce Google często nie przynosi oczekiwanych efektów w postaci dotarcia na szczyt rankingu czy maksymalizacji zysków. Sukces wielu przedsiębiorców silnie uzależniony jest od współpracy z doświadczonymi agencjami SEM. Ich wybór tylko na papierze wygląda na bajecznie prosty. W rzeczywistości, ogromna liczba ekspertów na rynku sprawia, że ciężko odróżnić wyspecjalizowanych marketerów od pozornie rzetelnych i skrupulatnych osób. Na szczęście trafiłeś na nasz poradnik, gdzie przeprowadzimy Cię przez proces selekcji najlepszej agencji SEM dla prowadzonej przez Ciebie firmy. Zapraszamy do lektury!

Marketingowe złote góry w Google nie istnieją. Stawiając na SEM unikaj takich obietnic

Nikogo chyba nie może dziwić fakt, że szukając specjalistów odpowiedzialnych za marketing oraz rozwijanie przedsiębiorstwa, oczekujesz znalezienia osób kompetentnych, rzetelnych i uczciwych. W końcu na szali jest wynik finansowy czy też wizerunkowy prowadzonej przez Ciebie firmy. Nie ma tutaj miejsca na najdrobniejsze potknięcia, dlatego każdy ekspert w dziedzinie SEO lub Google Ads powinien charakteryzować się rozbudowaną wiedzą na temat funkcjonowania wyszukiwarki. Jak ją zweryfikować? To bardzo proste! Wystarczy dokładnie zapoznać się z proponowaną ofertą. Widzisz w niej gwarancje dotarcia do topowych lokat rankingu poprzez pozycjonowanie stron? Jeżeli nie chcesz stracić swoich pieniędzy, masz ostatni dzownek na zmianę decyzji. Wyszukiwarka to specyficzne oprogramowanie, gdzie wszelkiego rodzaju obietnice należy traktować z mocnym przymróżeniem oka. To samo dotyczy konkretnego czasu dotarcia na najbardziej intratne miejsca czy chociażby zapewnienie o zdominowaniu konkurencji w płatnych sekcjach karuzeli Google.

„Za dokładną pozycję w organicznym zestawieniu Google odpowiada algorytm wyszukiwarki oraz analiza portali, wykonywana właśnie przez sztuczną inteligencję. Żaden specjalista SEM nie będzie w stanie wymienić wszystkich aspektów, jakie mają wpływ na końcowy wygląd rankingu. To właśnie z tego powodu należy unikać gwarancji dotarcia do TOP 3 oraz zapewnienia o krótkim czasie, w jakim SEO przyniesie oczekiwany przez przedsiębiorców efekt.”

Źródło: https://afterweb.pl/

Profesjonalne pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads nie lubią tajemnic

Jeżeli wybrana przez Ciebie agencja SEM nie chce grać w otwarte karty, prawdopodobnie ma coś przed Tobą do ukrycia. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych czy też kampanie Google Ads powinny być maksymalnie transparentne. I mowa tutaj o budżetach, wydatkach oraz również o dokładnej metodologii działania. Zdecydowana większość najlepszych w Polsce agencji takimi elementami chwali się na swoich dobrze wypozycjonowanych w Google stronach z ofertą. Jeszcze przed podpisaniem kontraktu, zweryfikuj sposób codziennej pracy. Zwróć szczególną uwagę na działanie zgodnie z zasadami White Hat SEO – zero spamu, maskowania i nielegalnych wymian!

Kruczek w umowie, przez który pozycjonowanie lub Google Ads może być udręką

I na koniec pozornie mało istotny element, który zmienia wszystko w grze o uwagę potencjalnych partnerów biznesowych – długość umowy oraz okres wypowiedzenia. Mimo, iż na tak wczesnym etapie rzadko kto myśli o rozwiązaniu współpracy, nierzetelne agencje SEM przeważnie utrudniają właścicielom firm opuszczenie statku konkretnymi zapisami w umowie. Kontrakt na nieokreślony czas to absolutny standard, natomiast wielomiesięczne wypowiedzenia powinny Cię skutecznie odstraszać!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW nocy kolejny przejazd drogowego giganta
Następny artykułNearly half of all murders in the US go unsolved due to understaffed police departments