A A+ A++

Sklepy internetowe jak Netflix

Systemy rekomendacji stanowią dziś fundamenty najpopularniejszych aplikacji i serwisów VOD. Ich użytkownicy, podczas przeglądania zawartości serwisów, oglądania filmów czy słuchania muzyki, otrzymują powiadomienia, które pozwalają im odkrywać treści podobne do już obejrzanych i trafiające w ich gust. Podobną technologię stosują też globalne platformy sprzedażowe.

– Dzięki analizie wizyt klientów w sklepach internetowych, na stronie, która korzysta z tzw. systemu rekomendacji, kupującym wyświetlają się propozycje oraz zestawy produktów, które mogą ich dodatkowo zainteresować oraz zwiększyć wartość koszyka zakupowego. Rekomendacje są wynikiem pracy zaawansowanych algorytmów i ich zdolności do uczenia się, a analiza odbywa się w czasie rzeczywistym – system analizuje, co na aktualnej ścieżce zakupowej zainteresuje klienta i na podstawie tych informacji proponuje najlepiej dopasowane produkty – mówi Adrian Słowik, Software Architect i IT Manager w firmie Shoper.

Technologia gigantów dostępna dla wszystkich

Z takiego rozwiązania może już korzystać ponad 15 tys. sklepów internetowych pracujących na oprogramowaniu Shoper. System działa w sklepach w ramach usługi Shoper Rekomendacje, dostępnej dla wszystkich planów abonamentowych. To kolejna nowość, jaką Shoper wprowadził na swoją platformę dla usprawnienia oraz unowocześnienia sprzedaży.

– System w sklepach internetowych Shoper jest tak zaprojektowany, by klient w sugestiach produktów zobaczył tylko te propozycje, które spełniają jego kryteria wyszukiwania podczas wizyty na stronie. To ważny element, który wpływa na wysoką jakość propozycji, a tym samym zwiększa szansę konwersji – mówi Jacek Zientkiewicz, Dyrektor Rozwoju Biznesu w Shoper.  – Dodatkowo, poprzez system rekomendacji, można usprawnić obsługę klienta w sklepie. Jak pokazują analizy rynkowe, większość konsumentów najchętniej robi zakupy w tych sklepach, które przedstawiają im trafne oferty oraz polecenia produktów. W internecie, gdzie niektórym kupującym może brakować bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą, tego rodzaju nowe technologie mogą usprawnić codzienne zakupy i sprawić, że klient poczuje się idealnie obsłużony.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Suwałki: Bezpłatne szczepienia przeciwko HPV
Następny artykułOni wygrali vouchery od Myjni Gosia [ Konkursy ]