A A+ A++

Marek Żołędziowski, CEO Group One:

Trzeci rok to jest już powoli wchodzenie z wieku dziecięcego. Kiedy patrzę jak Best Brands ewoluuje, napawa mnie to dumą. Tegoroczna gala z wielu względów będzie zdecydowanie lepsza niż zeszłoroczna, a mam nadzie­ję, że kolejna będzie jeszcze lepsza. To jest projekt długoterminowy. Widzimy, że zainteresowanie tym rankingiem staje się coraz większe.

Czym tegoroczna edycja Best Brands będzie się różnić od poprzedniej?

Zmiany są wpisane w Best Brands. Motywem prze­wodnim w tym roku jest The Power of Brand Mo­mentum. Chcemy mówić o takich mocach generujących pęd, pomagających markom rosnąć: od trendów konsumenckich przez innowacje, które zmienią reguły gry po siłę kreatywności. Stąd też wy­bór keynote speakera, którym będzie Szymon Mar­ciniak, jeden z najlepszych w świecie arbitrów piłkarskich. Co roku pojawiają się również jakieś nowe kategorie, które są związane ze zmianami na rynku i wprowadzają element świeżości do tego ran­kingu. W tej edycji mamy dwie nowe kategorie: Best Beauty & Self Care Brand, czyli marki związane z co­raz bardziej widocznym globalnie trendem zadba­nia o siebie oraz kategoria Best Momentum Brands, która wyróżnia marki osiągające dynamiczny suk­ces i wyróżniające się na tle rynku. Oczywiście nie rezygnujemy ze stałego elementu, czyl … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBezpłatne zwiedzanie parku aż do północy
Następny artykułSyndyk w Kielcach wyprzedał budynki po znanej firmie budowlanej. W tym jej perłę w koronie