Marek Żołędziowski, CEO Group One:
Trzeci rok to jest już powoli wchodzenie z wieku dziecięcego. Kiedy patrzę jak Best Brands ewoluuje, napawa mnie to dumą. Tegoroczna gala z wielu względów będzie zdecydowanie lepsza niż zeszłoroczna, a mam nadzieję, że kolejna będzie jeszcze lepsza. To jest projekt długoterminowy. Widzimy, że zainteresowanie tym rankingiem staje się coraz większe.
Czym tegoroczna edycja Best Brands będzie się różnić od poprzedniej?
Zmiany są wpisane w Best Brands. Motywem przewodnim w tym roku jest The Power of Brand Momentum. Chcemy mówić o takich mocach generujących pęd, pomagających markom rosnąć: od trendów konsumenckich przez innowacje, które zmienią reguły gry po siłę kreatywności. Stąd też wybór keynote speakera, którym będzie Szymon Marciniak, jeden z najlepszych w świecie arbitrów piłkarskich. Co roku pojawiają się również jakieś nowe kategorie, które są związane ze zmianami na rynku i wprowadzają element świeżości do tego rankingu. W tej edycji mamy dwie nowe kategorie: Best Beauty & Self Care Brand, czyli marki związane z coraz bardziej widocznym globalnie trendem zadbania o siebie oraz kategoria Best Momentum Brands, która wyróżnia marki osiągające dynamiczny sukces i wyróżniające się na tle rynku. Oczywiście nie rezygnujemy ze stałego elementu, czyl … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS