A A+ A++

Jak zauważono w badaniu EY “Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej” 86 proc. polskich firm działających na rynkach zagranicznych planuje dalszy rozwój, zarówno w obszarze nowych regionów i rynków, na których już działają.

Ponadto z firm rozważających dalszą ekspansję, większość (84 proc.) analizując kierunki rozwojowe b … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Szantaż rodem z komuny”. Tusk doczekał się odpowiedzi na swoje słowa
Następny artykułCo na to Nowacka? 700 tys. zł od samorządów na Campus Polska