A A+ A++

Zespół Inter Europol Competition wystartował w czterogodzinnym wyścigu ELMS w Barcelonie, wystawiając do boju dwa samochody – Orecę 07 Gibson z numerem 43 w LMP2 oraz dwa Ligiery JS P320 – Nissan w LMP3. Najlepszy rezultat osiągnęła załoga #13, triumfując w LMP3.

W klasie LMP2 zwycięstwo z przewagą ponad 20 sekund wywalczył skład Premy – Lorenzo Colombo, Louis Deletraz i Ferdinand Habsburg. Drugą pozycję zajął zespół Panis Racing, a pierwszą trójkę uzupełniła załoga COOL Racing z numerem 37.

Załoga Inter Europol Competition z numerem 43, która wystartowała w Barcelonie Orecą 07 – Gibson w LMP2, niestety nie uniknęła problemów. W pierwszej części wyścigu tempo Pietro Fittipaldiego było bardzo dobre, ale później pojawił się wyciek wody i przegrzewanie całej konstrukcji, co skutecznie uniemożliwiło załodze #43 walkę o czołowe lokaty. Tym samochodem ścigali się: Heinemeier-Hansson, Fittipaldi i Scherer.

W LMP3 triumfowała wspomniana załoga #13 w składzie Pino, Crews, Oliveira. Nie obyło się jednak bez kłopotów i stresu, chociaż trio z zespołu Inter Europol Competition konsekwentnie budowało przewagę. W końcówce załoga musiała podkręcić tempo, aby odrobić stratę wynikającą z kary za przekraczanie limitów toru.

Drugą pozycję w LMP3 zajął skład DKR Engineering #4, a podium w klasie uzupełnił #17 COOL Racing.

Inter Europol Competition #14, czyli siostrzana załoga dla #13, została sklasyfikowana na 10 pozycji w LMP3. Skład, który ścigał się tym samochodem w Barcelonie, to: Dayson, Abramczyk i Kaprzyk.

Podium w kategorii LMGTE przedstawia się następująco: #77 Proton Competition, #55 Spirit of Race oraz #66 JMW Motorsport.




akcje


komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFornalik: Zagraliśmy z Lechem zbyt bojaźliwie
Następny artykułOddajemy nakrętki do punktów zbiórki i wspieramy kogoś w potrzebie. Jak to działa? Dlaczego zakrętki są cennym odpadem?