Polska firma Ten Square Games, która specjalizuje się w rynku smartfonowym, to jedna z tych spółek, które nie odczuły strat związanych z pandemią koronawirusa. Wręcz przeciwnie – producent gier mobilnych może pochwalić się rekordowymi wynikami. Wszystko za sprawą smartfonowych gier o wędkarstwie i polowaniach.
W zeszłym kwartale firma zanotowała wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu w 2019 roku z 45,3 do 95 milionów złotych oraz wzrost zysku netto z 10,35 do 35,3 milionów złotych. Zysk netto spółki, która została założona w 2011 roku przez twórców popularnego niegdyś portalu “Nasza klasa” wzrósł więc o ponad 240 procent.
Największy wpływ na rekordowe przychody polskiego przedsiębiorstwa miały mikrotransakcje. Tylko w kwietniu, we flagowej produkcji “Fishing Clash” gracze wydali łącznie 43 miliony złotych, przebijając tym samym rekord z marca tego roku o niemal 40 procent. Ten Square Games w minionym kwartale wydał na marketing ponad 19 milionów złotych. Prawie cała pula została wykorzystana na powyższy tytuł.
W “Fishing Clash” w minionym kwartale grało miesięcznie średnio 2,89 mln użytkowników, w stosunku do 1,99 mln rok wcześniej. Wzrost zainteresowania zyskał także inny tytuł od producenta. Liczba użytkowników “Wild Hunt” wzrosła z 843,8 tys. do 1,29 mln.
Firma Ten Square Games nie spoczywa na laurach i przygotowuje kolejne gry na smartfona oparte na mikrotransakcjach, które ukażą się jeszcze w 2020 roku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS