A A+ A++

Pamiętam, że kiedyś rezerwacje lotnicze nasi konsultanci spisywali w zeszytach i zdumiewam się za każdym razem, gdy patrzę na to, gdzie jesteśmy teraz i jak wykorzystaliśmy postęp technologiczny do digitalizacji podróży. Spojrzenie na branżę z globalnej perspektywy pomogło nam zrozumieć różnice w zachowaniach konsumenckich. Dzięki analizie i badaniom “czujemy” konsumenta: znamy jego potrzeby i wykorzystujemy najnowsze technologie, żeby docierać do niego we właściwym miejscu i czasie.

Podejmowanie decyzji opartych na twardych insightach sprawia, że wyprzedzamy rzeczywistość i kształtujemy trendy, które są punktem odniesienia dla branży. Do takich rozwiązań należą m.in. pierwsza w swoim rodzaju wyszukiwarka eSky Travel Search, umożliwiająca porównanie ofert linii lotniczych i rezerwację biletów (2008 r.), jedna z pierwszych w branży aplikacja mobilna (2016 r.) oraz pakiety dynamiczne City Break i Wakacje. Czerpaliśmy z wysoko rozwiniętych turystycznie rynków zachodnich i przekładaliśmy to na nasz region, z którego się wywodzimy, jednocześnie zawsze dopasowując produkty do lokalnych potrzeb.

Niedawno ogłosiliście zamiar zakupu pierwszej i najstarszej marki turystycznej na świecie – Thomas Cook. Co się kryje za decyzją o przejęciu właśnie tego legendarnego brytyjskiego koncernu turystycznego?

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułСпасение с МКС: почему астронавты NASA могут вернуться на Землю без скафандров (фото)
Następny artykułOgrodzenie Bazyliki. Jak parafia straciła dotację na remont? – KALENDARIUM zdarzeń