A A+ A++

Robert Lewandowski jest jednym z najpopularniejszych sportowców na świecie. Nie może zatem dziwić fakt, że nawiązuje bardzo dużo współprac biznesowych. Teraz kapitan polskiej reprezentacji piłkarskiej podpisał partnerstwo z polską firmą zajmująca się sprzedażą gier wideo.

Lewandowski ze zmiennym szczęściem w branży gier

Robert Lewandowski od dawna przejawia zainteresowanie branżą gier wideo. 2020 roku najlepszy strzelec piłkarskiej reprezentacji Polski w historii zainwestował w studio RL9Sport Games. Miała ona wyprodukować grę Football Coach: The Game. Koncepcja na tę produkcję była następująca: gracz miał się wcielić w trenera, który zarządza drużyną piłkarską. Lewandowski miał być postacią, która uwiarygodni cały projekt i pomoże mocno w procesie marketingowym, gdy już Football Coach: The Game będzie na ostatnim etapie produkcji.

Niestety nie wszystko poszło po myśli Lewandowskiego. W maju 2023 roku do mediów dotarła informacja o tym, że gra nie zostanie wydana. Powodem był braki w aspekcie produkcyjno-koncepcyjnym. Szczegóły porzucenia projektu nie są znane, lecz prezes studia Rafał Cymerman zrezygnował ze stanowiska, czym jednocześnie wziął na siebie odpowiedzialność. Była to także spora porażka polskiego piłkarza w środowisku gamingowym.

To jednak nie wszystkie projekty biznesowe Lewandowskiego związane z grami wideo. Lewandowski promuje grę Sports: Renovations, w której będziemy mogli zająć się naprawą obiektów sportowych. Trzeba przyznać, że jest to nietypowy pomysł na fabułę gry wideo. Za tę grę odpowiada studio Goat Gamez. Projekt ma się ukazać, choć nie ma oficjalnej daty premiery. Teraz jednak gruchnęła kolejna wieść z Lewandowskim w roli głównej. Piłkarz nawiązał współpracę ze znanym polskim marketplace’m oferującym gry wideo.

Lewandowski znów wkracza do świata gier

Mowa o firmie G2A.com z Rzeszowa. Podkarpackie przedsiębiorstwo nawiązało długoterminową współpracę z polskim napastnikiem. Współpraca ma na celu polepszenie realizacji misji demokratyzacji cyfrowej rozrywki. Włodarze rzeszowskiej firmy powołują się także na badania, z których wynika, że gracze są bardzo często jednocześnie kibicami sportowymi. Współpraca ma na celu zwiększenie rozpoznawalności i pozycjonowania marki G2A na całym świecie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZUS: Mama na macierzyńskim
Następny artykułTofifest z kultowym motywem przewodnim