Jeden z sektorów w których pandemia i związane z nią lockdowny spowodowały najwięcej zmian to zdecydowanie zakupy internetowe. Jak wynika z kolejnej odsłony badania Santander Consumer Bank obecnie ponad 80 proc. Polaków deklaruje, że kupuje online, a już czterech na dziesięciu deklaruje iż najczęściej robi zakupy mobilnie.
Z kolei laptopa najczęściej w tym celu wybiera 34 proc. ankietowanych, a stacjonarny komputer 22 proc. 3 proc. w tym wypadku sięga w pierwszej kolejności po tablet.
– Konsumenci stają się coraz bardziej mobilni. Przesunięcie ich preferencji w kierunku zakupów smartfonem wynika m.in. z wygody jego użytkowania. Polacy oczekują jej jednak nie tylko w proc … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS