A A+ A++

Eksperci sugerują, że właśnie ten czas jest jednym z lepszych na rozwój oraz inwestowanie w dobrze dobrane szkolenia i kursy, zwłaszcza że ich cena w czasie kryzysu z reguły jest niższa. Powrót do normalności z pewnością będzie się bowiem wiązał ze zwiększeniem konkurencji rynkowej. Ponadto wiele schematów naszego działania zostanie zmienionych raz na zawsze, dlatego warto już teraz popracować nad przystosowaniem się do nowej rzeczywistości. Widać to już wyraźnie w wielu dziedzinach, gdzie firmy w bardzo szybkim tempie starają się przenieść część działalności do sieci Internet i w niej oferować swoje produkty i usługi. Powoduje to znaczący wzrost zapotrzebowania na umiejętności z zakresu marketingu internetowego, social mediów czy prowadzenia działań reklamowych w wyszukiwarkach. Wiele firm musiało jednak zacząć od szybkiego szkolenia kadry w tych tematach. Na szczęście wiele szkoleń dostępnych jest online, np. na https://eventis.pl/szkolenia.

Jak przetrwać kryzys dzięki szkoleniom?
Eksperci nie zalecają z rezygnacji ze szkoleń, ale nie oznacza to jednak, że nie warto przyjrzeć się aktualnej polityce szkoleniowej firmy i wprowadzić w niej kilku zmian. Potrzeby określone kilka miesięcy temu najprawdopodobniej już się bowiem zdezaktualizowały. Obecnie warto stawiać na rozwój przede wszystkim w zakresie:

W najbliższych miesiącach i latach szczególnie ważna będzie bowiem innowacyjność, a także sprawne zarządzanie i silne przywództwo. Warto dostosować politykę szkoleniową do tych potrzeb i wybrać kursy, które je zrealizują. Ponadto nie należy rezygnować z rozwoju w kwestiach specjalistycznych, by zachować konkurencyjność.

– Oszczędności można dokonać, uważnie przyglądając się ofertom firm szkoleniowych i porównując je pod względem trafności, merytoryki oraz cen. To proste zasady, które pomogą przetrwać gorsze czasy i przygotować się na te lepsze w sposób, który szybko pozwoli nadrobić straty – mówi Anna Gajewska z portalu WeLearn.

Warto więc porównywać oferty szkoleń przy pomocy portali agregujących oferty szkoleniowe, aby z jednej strony dobrze wybrać szkolenie, a z drugiej strony zapewnić sobie w nim udział w atrakcyjnej cenie – bez porównania ofert różnych firm szkoleniowych może się okazać, że przepłacamy.

/Artykuł sponsorowany/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZP.272.8.2020 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Następny artykułNowa strona internetowa dla przedsiębiorców