A A+ A++

Oczywiście działa to też w drugą stronę: dostawcy usług mogą dzięki tej wiedzy lepiej zarządzać swoim biznesem. Trend ten widoczny jest także w ubezpieczeniach. Z miesiąca na miesiąc oferta polis jest bardziej dopasowana do danego klienta. Towarzystwa z kolei, wiedząc o ubezpieczonych coraz więcej, mogą precyzyjnie szacować ryzyko i odpowiednio je rozkładać.

Trzeba przyznać, że nam, dziennikarzom, nie ułatwia to pracy. Jak bowiem sensownie porównać oferty ubezpieczycieli, skoro ilu klientów, tyle różnych wariantów do wyboru? Wykonaliśmy jednak dla państwa tę dosyć mrówczą robotę. Przejrzeliśmy dokładnie oferty towarzystw. Przebrnęliśmy przez pisane gęstym drukiem Ogólne Warunki Ubezpieczenia każdego z nich. Wreszcie porównaliśmy też ceny dla kilku określonych wariantów klientów. Szybko doszliśmy do wniosku, że ten ostatni parametr nie ma już dziś takiego znaczenia i to główna konkluzja płynąca z naszego zestawiania: cena nie jest najważniejsza. Dlatego jej waga w algorytmie oceniającym pozycję towarzystwa jest adekwatnie niższa w stosunku do punktów przyznawanych za zakres ubezpieczenia AC i pakietów dodatkowych.

Czytaj więcej

Oddajemy w państwa ręce ranking pakietów polis dla kierowców. Miejmy jednak świadomość, … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiałorusini regularnie niszczą ogrodzenie. WIDEO
Następny artykułGmina Bałtów chce zadbać o klimat