Limanowa. Przedstawiciele Komendy Powiatowej Policji w Limanowej uczestniczyli w spotkaniu w Powiatowym Urzędzie Pracy, aby omówić procedurę doboru do służby oraz ścieżkę kariery zawodowej w policji.
Wczoraj (18 czerwca) funkcjonariusze i pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Limanowej uczestniczyli w spotkaniu zorganizowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Limanowej. Spotkanie miało na celu przedstawienie szczegółów dotyczących rekrutacji do służby w policji, a także omówienie, na czym polega praca policjanta i jakie możliwości rozwoju zawodowego oferuje ta ścieżka kariery.
Przedstawiciele limanowskiej komendy szczegółowo wyjaśnili procedury doboru do służby, omawiając kolejne etapy rekrutacji. Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się, jakie wymagania muszą spełnić kandydaci oraz jakie korzyści i wyzwania wiążą się z pracą w policji.
Podczas indywidualnych rozmów zainteresowani mogli uzyskać odpowiedzi na swoje pytania dotyczące różnych aspektów służby w policji. Każdy uczestnik spotkania otrzymał również komplet ulotek i dokumentów informujących o zasadach i przebiegu rekrutacji.
Zobacz również:
Osoby chętne do służby w policji mogą zapoznać się ze szczegółami rekrutacji osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Limanowej, ul. Żwirki i Wigury 7, w każdy wtorek w godzinach od 9:00 do 19:00. Dodatkowe informacje można również uzyskać telefonicznie pod numerem 47 8345 420.
Szczegóły dotyczące rekrutacji można znaleźć na stronie internetowej limanowskiej policji pod adresem: Rekrutacja do Policji w Limanowej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS